antradienis, spalio 25, 2016

Karklinių ikimokyklinukams - pamokėlė apie bites ir jų svarbą pasauliui

Pranešimą parašė Neringa Jankauskienė

Auklėtoja Ingrida Slibinskienė vaikučiams parodė
 skaidres apie bites ir jų nenuilstantį kasdienį gyvenimą. (Nuotr. straipsnio autorės)

Karklinių UDC dalyvauja Ugdymo plėtotės centro vykdomame projekte „Darnaus vystymosi tikslų sklaida daugiafunkcių centrų bendruomenėms panaudojant medijas“. Prie projekto prisijungė ir patys mažiausieji centro lankytojai – ikimokyklinės ugdymo grupės ,,Pelėdžiukai“ ugdytiniai.

Taigi, spalio 17 dieną, buvo surengta smagi ir įdomi pamokėlė, susijusi su vienu iš darnaus vystymosi tikslų – sustabdyti bioįvairovės, t.y. įvairių augalų ir gyvūnų, praradimą. Šioje pamokėlėje didžiausią dėmesį skyrėme viso pasaulio gyvūnams ir augalams svarbiam padarėliui – bitutei. Juk nuo jos priklauso visų pasaulio augalų ir gyvūnų gerovė. Ji padeda užaugti įvairiems augalams, kurie daugeliui gyvūnų yra pagrindinis maisto šaltinis.

Pamokėlės pradžioje auklėtoja Ingrida Slibinskienė vaikučiams parodė skaidres apie bites ir jų nenuilstantį kasdienį gyvenimą. Vaikai pamatė, kad  kiekvienas, kuris pirmą kartą susipažįsta su bitėmis, patenka į įdomų bei nuostabų, kartu keistą ir net fantastišką pasaulį! Truputį vėliau kultūros renginių organizatorė Neringa Jankauskienė parodė animacinį filmuką ,,Bitutė Žu-žu-žu“, po kurio visi aptarė, kuo bičių gyvenimas yra panašus į žmonių.  O jis visai kaip žmogaus – ir bitės, ir žmonės turi draugų, kurie visada pasiruošę vienams kitam padėti. Tačiau kartais nutinka taip, kad mus supanti aplinka ne visada būna mums draugiška. Taip ir bitutėms – jas kartais užklumpa nemaži rūpesčiai ir pavojai. Pavyzdžiui, didelį pavojų mūsų dryžuotosioms draugėms kelia laukuose purškiamos nuodingos medžiagos. Jas ūkininkai purškia tam, kad apsaugotų augalus nuo ligų ir įvairių vabalų. Taip pat bitutės gali susirgti dėl telefonų skleidžiamų nematomų elektromagnetinių bangų ar šalia jų namelių – avilių keliamo didelio triukšmo. Taigi, pakalbėję visi supratome, kad turime bitutėms padėti, kad jos toliau galėtų nešti mums medų ir apdulkindamos augalus padėti jiems užaugti.

Pasišnekučiavę vaikučiai žaidė įvairius žaidimus, dainavo daineles, vartė knygutes apie bites, ragavo ant duonutės užtepto medaus. 

Taigi, tokia neįprasta pamokėlė buvo puiki proga mažuosius supažindinti su gamtos teikiamomis dovanomis ir skatinti juos nuo mažų dienų suprasti, kad viso pasaulio gerovė yra atsakingo, gamta besirūpinančio žmogaus rankose.

(Nuotr. straipsnio autorės)


(Nuotr. straipsnio autorės)


(Nuotr. straipsnio autorės)

(Nuotr. straipsnio autorės)


(Nuotr. straipsnio autorės)

4 komentarai:

Unknown rašė...

Laba diena visiems, noriu pasidalinti turima patirtimi su dr. Ajayi. Jis yra labai galingas žmogus, kurį palaimino jo priekinis tėvas padėti žmonėms, turintiems įvairių gyvenimo problemų. Aš išgyvenu blogesnį savo gyvenimo etapą, nes mano vyras man pasakė, kad nori skyrybų iš niekur, paklausiau jo, kur suklydau, tačiau jis man nieko neatsakė, o jis išsikraustė iš namų. Tai buvo tikrai įtempta, todėl laukiu pagalbos, kai sutikau dr. Ajayi burtininkas internete, po tam tikrų konsultacijų paaiškinau jam savo būklę ir sužinojau, kad mano vyras dirba su sekretoriumi darbe ir jis yra prižiūrimas jos, o didysis rašybos rašytojas man pasakė, ką reikia padaryti, ir aš laikiausi jo nurodymų, šiandien aš Aš didžiuojuosi moterimi, sakydama, kad mano vyras yra namuose su manimi, ir mes tikimės, kad mūsų antrasis vaikas bus dėkingas rašytojui Ajayi, jei jums reikia rašybos keitiklio pagalbos iškilus bet kokioms problemoms. tinkamas asmuo, norintiems tobulo ir tikroviško gyvenimo aprašymo lt. Susisiekite su jo „Viber“ ar „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

Anonimiškas rašė...

Ar esate čia ir jums reikia pagalbos išsaugoti savo santykius ir susigrąžinti savo buvusį meilužį! susisiekti: drogalad02@gmail.com tikrai yra vienas geriausių rašybos ratukų internete ir jo rezultatas yra 100% garantija.
Po 10 metų santuokos mano vyras ir aš buvome vienas ar kitas kivirčas, kol galiausiai mane paliko ir išsikraustė būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi, ir mano vaikai manė, kad niekada nebematys savo tėvo. stengiausi būti stiprus tik vaikams, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, mano širdį užpildė nuoskaudos ir skausmai, nes tikrai buvau įsimylėjęs savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį aš galvoju apie jį ir visada noriu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš buvau labai nusiminusi ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad Dr.Ogala gali padėti sugrįžti. greitai. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padarė meilės burtą. Po 21 valandos mano vyras tikrai man paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgau manęs ir vaikų, taip nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei buvo anksčiau. Ačiū dr. Ogalai, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija čia internete, kad Dr.Ogala yra tikras ir galingas, kurio aš visada melsiuosi. ilgai gyventi, kad padėtų jo vaikams bėdų metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų buvusio atstovo ar vyro, susisiekite su šiuo galingu burtų šaukliu dabar. Štai jo kontaktas „WhatsApp“: +2347049668119, el. Paštas: drodalad02@gmail.com, daugiau neverk.

annonymous rašė...

Mes su vyru susituokę jau 6 metus. Mes buvome laimingi susituokę su sūnumi. Prieš 3 mėnesius aš pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras ką nors mato ir jis nebesirūpina nei manimi, nei vaikais, kartais išeina ir net neateis dienomis namo. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet viskas nesėkmingai. Naršiau internete, kai aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras AJAYI gali padėti išspręsti mano santuokines problemas. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis padarė man burtą. Po dviejų dienų mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytas skriaudas ir pažadėjo daugiau niekada to nedaryti, o mano šeima vėl gyvena kartu laimingai. Ačiū dr. AJAYI. Jei jums reikalingas burtų ratukas, galintis ištarti tikrai veiksmingą burtą, siūlau susisiekti su juo. Jis jūsų nenuvils.


„Whatsapp“ +2347084887094
Paštas: drajayi1990@gmail.com

Unknown rašė...

Šių metų pradžioje turėjau siaubingą ginčą su savo vyru ir jis neturėjo kito pasirinkimo, kaip išeiti iš namų, ir aš maniau, kad jis tiesiog supyko, dėl to jis išėjo. Po kelių dienų negalėjau su juo susisiekti ar sužinoti, kur jis yra. Aš laukiau ir laukiau, bet jis niekada negrįžo ir man nepaskambino. Buvau kupina skausmų ir gailesčio dėl to, kas nutiko. Stengiausi viską, ką galėjau, kad jį susigrąžinčiau, bet nesėkmingai, kol nesusisiekiau su DR ISIKOLO, kuris mane išgelbėjo. Jis puikiai atliko savo darbą, kad mus sujungtų, o mano vyras paskambino ir grįžo namo lygiai po 48 valandų, kaip buvo pažadėjęs. DR ISIKOLO yra toks tikras ir niekada nepasiduoda. susisiekite su juo, jei jums reikia pagalbos. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com arba rašykite jam per WhatsApp/Viber: +2348133261196.